Julklappssmycken!

Tessan tycker att jag ska önska mig smycken i julklapp. Först tyckte jag att det var en dålig idé, eftersom jag använder samma hela tiden. Varför gör jag det? Kanske för att jag inte har smycken som jag vill använda?! Smart tjej.

Jag tycker om Fokis blogg. Den är rolig och hon har lite balla kläder (ibland). I den kategorin ingår smycken också. Jag har hittat några armband och sånt som jag skulle kunna önska mig :)

Svart eller vit klocka? Jag vet inte. Tror den vita är ballare?

Allt kommer från Cocoo.se. De har en butik någonstans på Söder också...

 

Detta var lite tips till dig Teresa (om du läser, vilket jag tror du gör)!


Kommentarer
jennie Lundberg säger:

sv; ja det är mysigt med lite julstämning nu:D

2009-12-01 | 23:51:33
Bloggadress: http://jennielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback