Hjumän rajts

Juridikuppgift.
Jag är så jävla skoltrött just nu. Lovet kommer bli så jävla skönt. Bara göra ingenting så jag kanske blir lite mer taggad på att plugga. Jag har skrivit... Tre meningar på juridikuppgiften om mänskliga rättigheter... Jag borde faktiskt göra något mer aktivt nu. Men jag och Dogge har ju värsta konversationen på Facebook... (Går att läsa av den som vill på Dogges profil)...
Det är tur att man har vänner som har koll på en. Jag börjar bli gammal nu också tydligen... :/ Fan!

Förresten så är konversationen ett tydligt tecken på spårning. Varför spårar det alltid? Dunno. Jag säger bara:

"Douglas Sandberg
Gör du inte :O Vafalls kvinna du måste tänka på konsekvenserna! Du kan ju ha blivit med barn när som helst! Ajjabajja! Jag vet, du är en vilsen individ i en stor värld full av frågetecken. Men jag finns här som en ledstjärna! Kommer lysa din väg till lycka och framgång :) A men det e lugnt jag å Emil shackar en kombi istället för en räser så ere fixat :)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback