Vild och vacker...

Björn Skifs sjunger om mig från TV:n... Fast fan att någon vill ha Björn Skifs och han är allt annat än vild och vacker. Fast han har en schysst bränna. Inte mer än det.

Nu har jag vidarebefodrat min önskelista till mamma. I think she's going shopping with Teresa tomorrow! Yeah! Nu är det bara nio dagar kvar och jag förstår Michans tidigare tjat. Som sagt.

Jag har pillat lite på bloggens design nu. Inget orange här! Fy för den färgen. Eller okej, det finns vissa nyanser som är balla. Men... Jag har jääävligt svårt för orange. Jag säger bara; Luf's "Den lilla orangea"...
Men jag måste säga att jag ser lite... Konstig ut på bilden. Den skall inom kort bytas ut. Egopics är nice. Men det krävs också att jag ska orka fixa mig och sätta på mig decent kläder. Vilket inte är så aktuellt just nu. I morgon kanske.

Det är fan sovdags för mig nu alltså! Är inte trött men jag somnar nog ändå. Av utmattning.

Jag vill ha en iPod Touch!   *Orgasm*





Puss och inget knull får man heller!

Kommentarer
Nathalie - Fotoblogg säger:

Ja orange är knepigt. Men vilken bild på dig? Jag ser ingen=

2009-08-05 | 12:10:41
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/
Petra säger:

Bajs på bilden! Den vägrar att visa sig lite då och då. Måste göra något åt den...

2009-08-09 | 18:16:07
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback