TV!

Nu ska jag titta på Design: Simon & Thomas! Jag älskar inredningsprogram. Jag vet inte riktigt varför. Men ni som känner mig vet att jag älskar Äntligen Hemma men det har inte börjat än så det har varit Simon och Thomas hela sommaren.

Måste även lägga till; Jag känner mig så jävla lycklig trots att jag inte vet hur i helvete jag ska ta mig framåt men jag stannar gärna i det här stadiet ett tag! Åååh jag känner mig så jävla... bra! Bättre än bäst! Jag skulle klara av nästan allt! Förutom det jag inte vet hur jag ska ta mig framåt i men jag löser det på något sätt... Som Danni sa; "Ta det lite lugnt och lite i taget". Det kommer gå bra, hoppas jag! I've got a feeling...

Lite fekke-musik på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback