Tuesday!

Idag är det tisdag, vilket innebär att jag har mensvärk. Detta är ett sammanträffande.
Mamma är hemma idag så vi har just suttit och pratat en massa om en massa olika saker, bland annat att vi kanske åker till London första helgen i september! Äntligen! :D Dessutom ska det räknas som en 18-årspresent till mig i efterskott så det känns rätt flashigt!
Andrea kom nyss hem från skolan och hon sa att klassen inte kändes lika... Speciell, idag. Det är ju bra. Vi ska snart ta oss till Älvsjö station och kirra ID-kort. Detta innebär att jag måste sminka mig. Eller.. Äh, mascara räcker.

Åh jag kom just på att jag drömde en SJUK dröm inatt! Jag, Lisa, Ida och Emma var någonstans. När jag tänker efter såg det väldigt mycket ut som en blandning av en korsning vid Sandsborgs tub där jag delade post och Auschwitz... Illa. Det var asmycket snö i alla fall. Sen helt plötsligt kom Adam från min gamla klass?! Av alla människor... Och Emma tyckte att han var skitsnygg. Sen kom BananPatrik (scout) in i drömmen och han började flirta som fan med Lisa. Ida tuggade tuggummi och vi skulle på något sätt göra något uppdrag. Sjuk jävla dröm!
Och i förrgår drömde jag också en konstig dröm. Men den tänker jag inte skriva här ;D Det var näjs som fän!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback