Torsdag

Idag har vi tagit hand om J1 en timme. Det var en jävligt konstig klass. De lär sig.
Efter skolan åkte jag in till stan med Michan och glodde efter klänning till henne. Vi hittade en massa... dyrt. För dyrt.

Nu sitter jag här och har ont i huvudet, är trött och vill bara... Sova. Blä.

Var på Abrashmöte i Bygget igår, det var jävligt trevligt som vanligt :) Vi pratade om allt möjligt, invigningen och IDRE! Som troligen blir av vecka 1! Det kommer bli roligt, som vanligt.

Nu är jag trött. Skiter i det här och jag skiter i jävla Appstore som vägrar acceptera mitt jävla kortnummer, DÖ!

Kommentarer
Nathalie - Fotoblogg säger:

Det är nog för att du inte fått ett nytt kort efter du fyllt arton. jag tror det var grejen för mig...

2009-08-21 | 09:52:05
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/
Petra säger:

Natha, jag fattar inte :D Du får förklara sen!

2009-08-21 | 14:26:07
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback