Torka på sexprat-fronten.

Jag har varit hos Teija. Vi pratar alltid mycket sex, i alla dess former. Idag var det lite torrt på den fronten. Vi kom in på blåvalskukar och vilken lärare i skolan vi helst skulle vilja ha sex med. Jag kräks lite i munnen när jag tänker på det. Och sen kom vi inte så mycket längre. Det måste hända nåt. Skandaler! Hallåå?!
Skolan börjar på onsdag nästa vecka så då kanske (inte) det finns något skvaller. Men jag tror knappast det eftersom att jag och Teija är de enda som pratar öppet om sex i klassen. Förutom när vi pratade analsex någon gång. Och om en snubbe som blev sönderknullad av en häst.

Jaha nu sitter jag här och tittar på bilderna Natha lagt upp på facebook från tågluffen. Anledningen till att jag inte hade några bilder från Budapest var att hon hade dem på sin kamera. Clever, right? I alla fall. Jag orkar inte lägga upp några bilder här nu.

Jag är glad att jag inte jobbade idag i alla fall. Svepet var tjockt som fan. Fetto-svepet heter det nu.

I morgon tänkte jag åka in till stan och shoppa lite kläder på rean. Någon som är på? Ska nog messa Natha och fråga om hon vill följa med, det var länge sen vi sågs nu.

Undrar var mor och far är. Lång bilkö säkert. Mer än vanligt...

Teija ska till Svalbard! Det är 8 grader där! Och då menar jag inte marklutning utan grader i luften. Celcius. GRATTIS! (Men mer grattis till mig för jag fyller år om TRE dagar!)

Kommentarer
Anonym säger:

8 grader VARMT!

Och jag lovar dig att det kommer komma nog med skandaler dethär året, don't you worry we are not that good girls ;) hahah :D

Parta sönder på fredag!!! Lite åt mig också ;)



<3

2009-08-10 | 19:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback