Tänk student!

Jag har varit på en promenix med Milla, det var mycket trevligt :)

Jag tänkte att schemat kanske har lagts upp på skolans hemsida men ack så fel jag hade. Däremot så hittade jag en video från studenten! 90:ornas student! Vår kommer dock att bli så jävla mycket bättre.
Det var synd att Erics tal var till hälften bortklippt (antar jag) och Viktor höll ett tal om J1-2-3 i matsalen som jag fan skulle vilja hört. Det enda som var med var att de pratade mycket och tråkigt nog under lektionstid. När ska man annars prata?

Vi kommer bli den bästa J3:an!
Vi ska slå alla andra!
Fast jag kommer nog att sakna dem... Några av dem i alla fall.

Jag längtar till studenten.

Kommentarer
teija säger:

Vi kommer äga fet röv på Brännkyrka, best J3 ever motherf*ckers!!! :D

2009-08-02 | 21:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback