Tågluffbilder!

Nu kommer lite bilder från Nathas kamera från Arvids dator från Tågluffen. Krakow - Prag - Budapest. Förresten så undrar jag varför det inte är några bilder från Budapest men Natha kanske har svar! Men här kommer bilder!

Staty i Krakow! Micke, Pontus, Sara & Arvid

I Auschwitz. Emil, Pontus, Filip & Disa.

Sara livar upp stämningen!

Ida, Danni, Sara & Jag <3

Mycket titta upp i saltgruvan i Krakow. En salttomte i bakgrunden!

*Gissa kletet på Pontus händer!*

Kärlek mellan tre män i sina bästa år <3

Vi gjorde en stor gruppbild när vi var i saltgruvan. Jag tror att det är Jocke som har bilderna, vilket suger eftersom han inte lagt upp dem på den där konstiga sidan där vi kan hämta bilderna. Men här är en liten bit i alla fall <3

Nu orkar jag inte lägga in fler bilder, men jag blir så jävla glad av att titta på alla bilder. Förutom vissa på mig, jag måste verkligen göra något åt min hållning!

Abrash af Älvsjö


Kommentarer
Nathalie - Fotoblogg säger:

De är uppe nu. Arvid hade bara bilderna som var från innan prag eftersom det var då jag förde över dem till hans dator men nu finns de iaf. Jag laddar upp massor till Facebook just nu :) Och du får förresten gärna länka till min blogg där du skrev att det var mina bilder så blir jag en klad heest :)<3

2009-08-10 | 12:55:01
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/
Nathalie - Fotoblogg säger:

Haha, snacka om att gå i syrrans fotspår

2009-08-10 | 13:47:30
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.set
Petra säger:

Okej då förstår jag :)

Självklart ska jag länka :D

2009-08-10 | 14:47:42
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback