Städat...

Nu har jag städat klart! En systemetpåse med skräp är kastat. Det är sjukt duktigt för att vara jag, eftersom jag har en tendens att spara saker "för att det kan vara bra/roligt att ha sen!". Säkert, jag hittar saker jag inte ens vet varför jag har eller varifrån de kommer.  Och en massa obehagliga och jobbiga saker också. Hittade till exempel ett brev i mitt nattduksbord. Det sög. Jag vägrade läsa det.

Dags att peppa till! Ska fortsätta leta musik och som sagt; tips, tack!

Jag ser lite fram emot till onsdag när skolan börjar. Och jag vill veta vem vi får i matte så att vi så snabbt som möjligt kan tigga tillbaka Per.

Jag ska börja pilla lite på designen här nu så får vi se om det blir jätteförändringar sen eller inte. Antgaligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback