Sammanhållning?

Jag har just hittat och tittat på lite bilder på Fejan av en brud i Nathas klass. Eller inte av  henne bara men det är hon som lagt upp dem, skit samma. De verkar ha så bra sammanhållning i klassen. Jag har nog aldrig varit med om det. Klassen i Johan Skytte var ju bara ett stort jävla SKÄMT. Vilka hängde jag med? Pontus, Richard, Calle, Filippa och ibland David. Men det var en ganska rolig tid. Då och då. Men då höll det sig inom den lilla gruppen.
J3 idag? Glöm att vi skulle resa tillsammans frivilligt. Jag skulle inte vilja det i alla fall... Nej, på sin höjd åka på studiebesök (om folk ens tycker det är nödvändigt att komma eftersom det är en "onödig dag" egentligen eftersom det inte innebär lektioner). J3 är en sepeklass. Det blir inte bättre av att vi har i princip alla lektioner tillsammans med D3 också...

Jag ska i alla fall ha roligt på min student och hela livet från och med detta ögonblick! Jag börjar med att höja volymen och köra Basshunter och tänka på internskämten till Camilla. "Camila, Camila..."

KÄRLEK!

Kommentarer
Nathalie - Fotoblogg säger:

Å, vad kul att du tycker det. men vi har såklart också våra splittringar. måste dock fråga vem det var..?



och ni fixar er klass, trust me. på studenten kommer alla grina! :)

2009-08-31 | 10:16:03
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/
Petra säger:

Anna Gustavsson tror jag...



Haha kommer nog grina bara för att det är över, inte så mycket för att sakna klassen, men man vet aldrig...

2009-08-31 | 10:23:42
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback