Popaganda

Igår kväll åkte jag och Andrea till Popaganda vid Eriksdalsbadet. Vi kom dit när Deportees spelade, kände igen en låt tror jag.
När vi kom dit kom det fram en (aspackad) brud som inte visste var hon skulle lösa in biljetten så vi visade vägen. Hon sa att vi var guld värda 10 gånger ungefär... Hon var lite rolig.
Vi drar dit i eftermiddag igen men får se hur länge det blir. Man blir så seg efter ett tag.

Nu sitter jag här hos Tessan och kollar på MTV Michael Jackson R.I.P.

Fick en svart skjorta av Tessan som hon inte använder så nu sitter jag här med den på mig, very nice. Vet inte vad jag ska skriva. Ska logga in på Helgon och se om snubben har svarat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback