Maat.

Nu har jag tryckt i mig en bit entrecote med gorgonzola och ris. Gött. Jag fryser om fötterna. Mamma säger att jag ska ta tempen. Jag vill inte. Men jag gör det ändå. Så... Nej jag har inte feber! 37,0! Vilket i och för sig är lite varmare än jag brukar vara men skit på det.

Nu funderar jag på att ladda ner någon bra film. Eller en B-film. Kan inte riktigt bestämma mig. Jag såg John Tucker must die på TV1000 för någon vecka sen - sjukt bra. Cinderella story känns också lockande men jag HATAR Hillary Duff. Hatar hatar hatar. Fjolla. Hon ser bra ut men ryck upp dig kvinna och låt inte som du svalt nåt konstigt... Ja...
Mean girls? Jag orkar inte se något djupt. Bara något att glo på. Det ger sig. Orkar inte göra värsta utläggningen här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback