Let's have som fun...

Nu har jag bakat tårtbotten, synkat iPoden, testat plattången och installerat Sims. Allt är GRYMT!

Unge herr Wahlberg ringde nyss och det var trevligt att prata. Han flyttar i morgon. Jag vill också flytta! Inte för att jag inte tycker om huset men bara för att det är roligt. Lite ombyte.

Nu ska jag ladda ner musik och fylla iPoden. Okej fylla blir nog jobbigt men ja.


Lady GaGa & den sexige Alexander Skarsgård! De snackar svenska i början, värt att höra hennes uttal!

Kommentarer
Anonym säger:

ha en fantastiskt jvæva bra dag broder!! :D

2009-08-13 | 17:28:47
Nathalie - Fotoblogg säger:

Haha, det där har jag aldrig sett förut! Fy fan vad kul!!!!

2009-08-13 | 18:16:57
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback