Klart!

Nu är jag klar med garderobsstöket. Jag har nu en hel hög med saker jag inte vill ha längre. Detta inkluderar mest T-shirtar och tjocktröjor. Och gamla kjolar som bara hängt i garderoben och samlat damm. Nu ska de bort!

Jag har ett litet problem. Jag tror jag har tappat bort mitt Playboy-kort. Spelkort alltså. Funderar på att rensa ur alla andra lådor och skåp jag har... Orkar jag? Det blåser ju satan ute då det är trist att sitta där så kan lika gärna städa ur hela skiten!
Mitt skrivbord är just nu bara en hög av sladdar. Får lösa det på något sätt också...
Jag vill göra nåt på bloggdesignen också, den är lite trist. Ganska... Färglös.

Några av Åsas bilder från tågluffen;


Vi i Prag

Jag slätar av väggen i saltgruvan... Där hade mina naglar perfekt längd :o

På tuben i Budapest. Det lär sjukt mycket! Men det var en upplevelse att åka...Emil's da Pimp.

Polisen i Prag som Sara fick nummer OCH mail av! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback