Jag är så jävla cool...

JA! Nu känner jag lite förkylning på gång! Men den är på väg bort. Började igår och det är bättre idag. Jag vägar att vara sjuk på min födelsedag, igen.

I alla fall. Jag är cool. Som fan. Coolare än vad du någonsin kommer bli i alla fall. Jag har ingen anledning sådär på rak arm men, jag känner mig bara jävligt cool just nu. Bortsett från att jag har klipp av mina naglar. Nästan helt. Från prefekt längd till korta. Mina fingrar ser lite ut som prinskorvar. Och jag har egentligen ganska långa och smala fingrar. Till skillnad från min lillasyster, som jag btw har lust att strypa just nu, trots att hon inte är hemma. Detta grundar sig i att hon tar mina kläder. Rotar runt i min garderob, säger att hon inte har gjort det och sendan märker jag att  mina svarta favorit stringtrosor är borta. Andrea är på Vässarö. Jag funderar på att messa Milla och säga att hon ska strypa Andrea. Men å andra sidan är Milla en lugn och god själ. Till skillnad från mig.

I morgon ska jag träffa Teija på eftermiddagen. Innan dess ska jag lyssna på mina dagliga fyra timmars P3; Morgonpasset sommar, Hallå P3, Brunchrapporten, P3 musik kommer däremellan men det är inte så exalterande), och Christer. Jag älskar Brunchrapporten och Christer. Älska ironin. Älska P3!

Jag kanske ska nämna något om mitt arbete också. Jag har slutat. Jag har inte fått sparken och jag har inte saagt upp mig. Mitt sommarvikariat gick ut. Det var fyra ganska jobbiga och svettiga men ändå roliga veckor. Jag tror att förkylningen kom för att spänningarna släppt. Nu är det bara att vänta på lönen.

Jag känner att det här inlägget dryper av en tryckande smärta i halsen. Det går snart över.

Kommentarer
Nathalie - Fotoblogg säger:

Klart du är cool men varför har du klippt dina perfekta naglar!!! De var typ de snyggaste naglar jag sett! Vad jag andruschka på vässarö förresten? och lön vore inte fel...... fast det kräver ju ett jobb

2009-08-09 | 18:34:27
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback