God morgon!

Det var sjukt trevligt hos Fia igår och hennes franska vänner var jättetrevliga! :) Mindre trevligt var att jag var tvungen att ha två isbitar i min bh. Det var kallt och blött. Inte näjs.

Mor och far väckte mig i morse med sång och presenter :D Jag fick min IPOD TOUCH!, en limegrön vattenkokare (tro mig den är cool), plattång, The Sims 3, presentkort på H&M & Gina Tricot, mascara. Jag tror att det var allt. Men, jag fick en iPod Touch!! :D
Det enda jobbiga just nu är att jag inte kan skaffa nåt jävla iTunes konto utan ett kreditkort. Jag äger inget kreditkort än. Jävla shiiiit assåååå!

Kommentarer
Nathalie - Fotoblogg säger:

GRATTTTIIIIISSSSS, SÖÖÖÖTIS!!!!!!!



(vilka var hos fia igår förresten?)

2009-08-13 | 13:27:38
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/
Petra säger:

Taaaaack :)



Jag, Sara, Ida, Fia och fransyskorna :)

2009-08-13 | 14:02:01
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback