FOT-OTÄVLING PÅ BDB!

Okej, Bilddagboken har överträffat sig själva. De har för första gången gjort något bra! En tävling som går ut på att fota fötter & skor. Jag citerar;

Priser
1:a pris: Töm en Bianco-butik! Så mycket vinnaren orkar bära!
2:a pris: Presentkort hos Bianco på 2500kr
3:e pris: Presentkort hos Bianco på 1000kr

FATTA VAD MYCKET SKOR! Jag måste fota fossingar! Jag måste kirra ett pris alltså! Det är inte okej om jag inte gör det! Tänk att få tömma en skobutik! Bianco!



Till exempel dessa? Alla finns i en massa färger! Och det finns så många jag skulle vilja ha! (Ja jag var tvungen att kolla hemsidan...)
Nu har jag ju dessutom införskaffat skavsårsplåster så jag slipper plågas så jävligt! Åh jag vill ha nya skor! *Besatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback