En tripp till BRK!

I morse följde jag med Andrea till skolan. Jag kände mig som en trea som var tvungen att gå om ändå. Två årskurser. I alla fall så var det rätt skönt att komma tillbaka till skolan. Vi pratade med Joel och träffade nya matteläraren! Per heter han! Fast inte "vår" Per. Men jag tror att han blir bra. Joel sa att han hade kommit ihåg Teijas krav på en snygg lärare i 20-25 års åldern! Haha, det är bra att vi har Joel!
J1 verkar i alla fall vara en... Speciell... Klass. Troligen ännu mer speciell än vad JE1:an var. Fast de är ju helt okej nu. eller jag hoppas! Längtar i alla fall till onsdag. Det låter sjukt, men det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan. Jag kanske till och med saknar klassen lite? Näe, tveksamt... Men kanske!

Bussen på väg hem; ett dumhuvud går på, vägrar betala vilket leder till att busschauffören anropar väktare via radion och inte förrän då går puckot av. Vi stod stilla i 10 min på grund av ett mongo. Varför ska vissa människor alltid göra allt för att irritera, gör andra förbannade och tro att andra ska göra saker för just dem? Fy fan!

Resten av dagen har jag spenderat tittandes på TV. Idag bjöds det på "Tzatsiki, vänner för alltid" - världens finaste film! - och "Fäst vid dig" - Den var rätt skön".


Kommentarer
Anonym säger:

Kul att ni får en ung lärare och vadå inte saknar oss?! :P

Vi är ju helt klart den bästa klassen, helt oemotståndliga, haha! xD

2009-08-17 | 19:44:28
Petra säger:

Jag vet inte vem som skrivit kommentaren ovan, men ibland kan man tvivla på klassen, ja! :p

2009-08-17 | 19:51:32
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/
Martin säger:

Det var jag, men namnet försvann när jag skickade..

2009-08-18 | 08:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback