En Åke

Idag har varit en ganska... Tråkig dag. Tills skolan slutade ungefär. Då åkte jag och Teija in till stan och satte oss på Dickens och snackade skit. Jag har kommit fram till bra saker! Bara bra saker faktiskt! Även fast jag är lite jobbig men ändå, det känns bra nu!
När vi satt där kom det fram två snubbar och skulle absolut sitta bredvid oss. Lodisar. Höga som hus båda två. När de hade gått sa Teija i alla fall att han med kepsen var han som spelade Åke i Bert! :o Jag la inte ens märke till det... Höga var de i alla fall. Nu har jag kollat Wikipedia också och han är lika gammal som min kära storasyster... När jag har tittat på bilder så slår det mig att det var faktiskt han! Fast lodigare ;D I alla fall, han smittade inte med lodighet! Åke är ball. Synd att inte Lill-Erik och Bert också var där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback