11 dagar!!!

Snart smäller det! Min födelsedag! Längtar som fan och jag förstår Michan nu när hon satte igång med sitt tjat. Fast hon började vid alldeles för många dagar kvar. Jag hade inte ens hunnit reagera att jag skulle fylla år när jag insåg att det var 20 dagar kvar förra fredagen.

Jobbet rullar på i alla fall. Jag ska äntligen få ett helt disktrikt på måndag. Tiden har gått så jävla fort så jag har inte hunnit reagera på det heller. Det enda jag väntar på är lönen nu..

Förresten så ska Dogge få lite cred här för han har ÄNTLIGEN kirrat lite bilder från tågluffen!

Här var vi i Auschwiz. Vår söta guide som pratade bra svenska fast han är polack (ha sa "nazisterna" på ett ganska roligt sätt...) och jag älskar Filips min! Kanske inte syns så jävla bra på den här bilden men det skiter jag i.

Orkar inte ladda upp mer bilder nu. Men jag ska kontakta Camila och kanske hitt på nå me henne efter maten! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback