1 dag kvar!

Hello!
Idag känns som en rätt bra dag! Jag var lite förbannad för två timmar sedan då jag kom på att jag inte sett min blåa klänning jag fick av mamma när hom kom till Åland. Jag hade tänkt ha på mig den i morgon, men jag misstänker STARKT att Andrea har tagit den. Jävla missfoster!!

Dagens ärende blir i alla fall att ta mig till Fruängen och fixa foto till ID-kortet.
Ikväll ska jag till Fia och dricka lite öl och träffa hennes vänner från Frankrike! Det kommer bli asrolgt!
Så nu är det dags för mig att skölja av ansiktsmasken och sminka mig. Och kolla Girls of the Playboy Mansion på E!!

Förresten, Compeed skavsårsplåster är asdyra. 51.50 kr! Vilket jävla rån...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback